fredag 9 oktober 2009

Fredag!

Äntligen är det fredag och dags för veckans storstädning! Har precis öppnat alla fönster, diskat all disk och slängt ut sängkläderna på balkongen. Ready to do this!

I eftermiddag skall jag och Robin cykla bort till Ikano och kolla in jackan jag vill ha av märket 8848 Altitude. Ni har säkert sett den tidigare här på bloggen. Jag hörde av mig till dem igår och enligt dem skall Intersport Ikano köpt in den, alltså måste jag dit och kolla... Kruxet är bara att den kostar 2200 kr. Är den värd det? Egentligen så köper jag alltid för tunna vinterjackor som jag fryser i redan innan den första snön fallit. Eller ah, jag köpte en Nanokjacka på Sportis för två år sedan som jag ALDRIG fryser in. Men den är förjävligt ful också. Nu får jag en mycket varm, men framför allt snygg jacka för 2200 kr. Så vad säger ni?

Ikväll blir det till att cykla in till Linkan och äta middag hos Tommy och Elin i deras nya lägenhet. Kommer bli hur trevligt som helst! Ska bli spännande att se hur de har det :)

Tillbaks till städningen.
Så här snygg är jag när jag städar, hur snygga är ni?

3 kommentarer:

Sara sa...

Vad duktig du är som städar! Borde kankse också ta tag i det! Passar jackan tycker jag helt klart du ska köpa den :) Kram Sara

Jessika sa...

Haha, köp jackan så får jag lite mindre dåligt samvete för att jag ska gå ned på stan och shoppa nu! xP

Anonym sa...

Köp kläderna som du ska ha när du städar istället. Blir mycket roligare så.