fredag 2 oktober 2009

Jag älskar Cosmopolitan!


Har jag berättat att jag vann en bok på cosmopolitan förra veckan? Vet ännu inte vad det är för bok men hoppas på någon riktigt bra (vad har jag tävlat om?). Fatta min förvåning när jag fick ännu ett mail av dem idag där det stod att jag vunnit Mikas nya platta, en DVD och en EP med sångbok. TJOHO! Fan vad grym jag är! För att vinna skulle man skriva om varför just jag skulle vinna och detta skrev jag:

"Första gången jag hörde Mika var på min backpackerresa till Nya Zeeland och Australien. Ända sedan dess har jag tänkt på vår underbara resa varje gång det spelats Mikas musik i högtalarna. Köpte Mikas första cd i Australien, nu måste jag ju bara ha den andra, även den kommer påminna mig om den goda tiden och göra mig glad :)".

Och det vann jag på, tjohej! Tillbaks till tentan!

1 kommentar:

vickan sa...

min larare sager att cosmopolitan bara kranker ner pa man.. haha! Han e tokig!