onsdag 14 oktober 2009

Undersökning

Egentligen borde jag väl kanske inte skriva det här, det anses väl inte som något som andra vill veta om. Men idag har jag varit på min första gynekologiska undersökning. Och det var inte alls farligt! Bara lite in och ut, sen var det färdigt :) Och jag är normal, bara ovanligt stark!
Känns så otroligt skönt nu när det är över då jag varit väldigt nervös innan, alltså vääääldigt nervös.

Idag är jag som sagt ledig från skolan men jag har egentligen skitmycket att läsa, vad händer då? Jo, boken som jag hade tänk läsa har inte kommit med dagens post, fuck. Istället får jag väl börja med hemtentan eller något.. Höff..

Med posten fick jag också ett brev från Alina, inte så glatt brev, men ett brev. Blir alltid så glad när jag får post, tack kära vännen! Btw så fyller Molly Mys 22 år idag, ni missar väl inte det? Skicka en hälsning by facebook vettja!

Dags att käka lite, hej så länge!

2 kommentarer:

Alina sa...

Haha, nej Moberg sånt ska man INTE skriva om här! :P Men skönt att det gick bra. PUSS

Anonym sa...

Intresse klubben har idag informerat. Inget mer kul att berätta.