onsdag 7 oktober 2009

Ingen bio inte

Robin fick migrän igår, igen. Inte alls lika farlig denna gången men ändå så illa att det inte blev någon bio. Jag är lite ledsen.

Kvällen bjöd istället på Unga Mödrar, Halv åtta hos mig och Desprate Housewifes. Härligt!
Har inte innan satt mig in i DH överhuvudtaget men nu när jag väl börjat se på det så är jag helt fast. Det är ju verkligen hur kul som helst! De är så onda ;).

Annars är det rätt lugnt, ska fortsätta på tentan idag. Hade ju egentligen tänkt åka till Sthlm och Lovisa nu till helgen men tillsammans med hemtentan och tandläkaren så går det inte, varken tidsmässigt eller ekonomiskt. Hade så gärna åkt hem ett tag också, det är så skönt att vara i Rabbalshede. Men, i nästa liv kanske?

Dags att ta tag i livet, borsta tänderna och börja plugga.
HejSvejs på er sålänge!

2 kommentarer:

Alina sa...

Tråkigt för Robin. Han får krya på sig. Jag har hört att migrän är väldigt okul! Snart kommer jag och hälsar på dig, mannen och Sagisen. Vilken helg passar bäst? PUUUUSS

Anonym sa...

Jo Rabbalshede är en underbar plats på jorden. Fråga din lillasyster vad hon tycker?

Hälsn Mamma