onsdag 28 oktober 2009

Förjävligt rent ut sagt


Min förra dos ipren har precis slutat verka och jag har istället tryckt i mig de smärtstillande tabletter jag fick av tandläkaren när jag var där tidigare idag. Trodde att jag skulle få dra ut den när jag bokade tiden men då jag inte kan öppna munnen helt (pga. inflamation i käkmuskeln= att den låst sig), kunde de inte få in instrumenten i käften på mig... Så, ännu en gång fick jag smärtstillande som ska öppna munnen igen och jag är välkommen tillbaks i december (de hade ingen tid närmare!) för att dra ut skiten. Jag blev verkligen glad när jag kom dit och insåg att det var samma tandläkare som förra gången när jag drog ut tanden. Härligt! Jag gillade verkligen dem och det är också de som skall dra ut den i december. Yey!
Mitt största problem är väl egentligen att jag måste vara tyst, hela tiden. Får inte bråka med käkmuskeln säger de. Blä.

Seminariet gick jättebra idag, jag kunde ju som sagt inte prata så mycket eftersom det gör så ont då men det var ändå intressant och vi gjorde ett bra jobb :)

Ikväll blir det flickan som lekte med elden, äntligen!

2 kommentarer:

Alina sa...

Men du, vilken otur du har! :(
Ska du vara tyst till december då eller? :)
PUSS

Hmm sa...

He he... Hur ska du kunna vara tyst en längre tid? Puss i ljumsken...