fredag 16 oktober 2009

Nu är det fredagsmys

Lägenheten är städad - check!
Ica Maxi har blivit invarderat - check!
Grillen och utomhusmöblerna har tagits in för året - check!
Vinglaset står på bordet -cheeeee... Nej, vänta (...) - check!

Äntligen fredag och dags för mys, idol, god mat och trevligt sällskap. Om ca tre timmar kommer Tommy och myser med oss eftersom Elin har lämnat honom för Malmö denna helgen. Inte kan man väl låta en ensam stackars pojke sitta ensam hemma en fredagskväll?

Förresten så hade de små idioterna inte alls punkat mitt däck. Bara snurrat på ventilen och släppt ut all luft. Så Robin pumpade det bara igen så var det som nytt, tjoho! Nu behöver jag inte betala massa pengar utan kan fika med Mian imorgon istället! Det är verkligen hur kul som helst att Mian bor här i Linköping nu. För er som inte vet vem Mian är så träffade jag och Becka henne och en annan tjej som hette Anna nere i Australien, närmare bestämt Byron Bay och typ en vecka innan min födelsedag. Vi träffades även i Brisbane en snabbis innan det blev dags för oss att åka vidare (tjejerna stannade kvar ett tag och jobbade, Anna hittade t.o.m. sin nuvarande skottska sambo där!). För typ en månad sedan var första gången sedan Autralien som jag träffade Mian, alltså ca 2,5 år senare. Hur underbart som helst!

Dags att fortsätta kolla in Canadas Next Top Model. PUSS!

Inga kommentarer: