onsdag 14 oktober 2009

Moberg på krigsstigen

Jag är arg. SÅ jävla arg!

Jag har precis cyklat bort till willys och posten och gjort något snällt, vad tänker jag inte skriva men någon kommer snart bli glad. Jag har varit god. När jag sedan kommer ut från willys upptäcker jag att någon har gjort punka på mitt bakdäck. JAG BLIR SÅ LEDSEN PÅ VÄRLDEN!
Jag har INTE råd att byta det däcket nu, det måste vänta en vecka. Hur skall jag ta mig till skolan? Jag har lite pengar kvar på busskortet som räcker några vändor, inte mer. Fan också. Jag får väl lämna in cykelfanskapet (förlåt cykeln, det är inte ditt fel), imorgon och låna pengar av vårt gemensamma konto sålänge. Men jag blir så ledsen, sååå ledsen.
Tänk om detta ändå hade hjälpt...

2 kommentarer:

Alina sa...

Jäkla dumma människor!! ;(

Anonym sa...

Tänk om däcket helt enkelt gått sönder när du var ute o cyklade.
Dålikt däck kan vara orsaken.
Kramizzar