måndag 19 oktober 2009

Helt sjukt trött

Det känns som om jag kommer att dö, helt seriöst. Idag körde jag och Emmie core och booty-express (en halvtimme var). Coren gick riktigt bra idag och jag kände mig starkare än vanligt. Under bootyn var jag dock helt slut redan i början, troligtvis pga. bodypumpen igår men shit vad vi körde på ändå! Jag såg Annelis (ledaren) ögon som stirrade in i mina och bara tvingade mig att fortsätta trots att mina ben fullkommligt brann, helt ärligt! Det gjorde så sjukt ont men det gick, underbart. Jag är så stolt över mig själv! Imorgon är det uppehåll från träningen och pluggande som gäller istället. Vi har ju "Alla Kan-dagen" imorgon och jag försöker att förbereda mig på bästa sätt. Ska försöka skriva en liten pedagogisk text och göra några smycken till. Tjoho. Men nu är det sängen. Efter Roast är slut, har ni kollat in Cecilia Frode? Om inte så kan nu göra det HÄR!

GodNatt och Puss!

Inga kommentarer: